Usein kysyttyjä kysymyksiä

Oletteko somessa?

Kyllä, Fuskaajat tiedottaa myös Facebookissa. Tule kaveriksemme tai tykkää meistä <3

Fuskaajien kaveriksi on helppo liittyä. Mene osoitteeseen https://www.facebook.com/fuskaajat.ry ja klikkaa kohdasta liity. Kaveripyyntö lähtee saman tien Fuskaajille, ja me klikkaamme takaisin: "Totta kai!"

Jos haluat "vain" tykätä meistä, niin se onnistuu yhdellä klikkauksella osoitteessa https://www.facebook.com/pages/Fuskaajat-ry/148634321835149.

Tiedotamme kummassakin osiossa Fuskaajien tapahtumista, joten pysyt varmasti ajantasalla ;-)

P.S. Huomaathan, että Sinulla tulee olla oma käyttäjäprofiili Facebookissa, jotta pystyt liittymään kaveriksi tai tykkämään sivustamme.

Onko teillä opiskelija-alennuksia?

Alle 25-vuotiaat voivat osallistua Fuskaajien tunneille puoleen hintaan.

Voinko maksaa liikuntaetuuksilla?

Kyllä! Fuskaajien kurssimaksut voi maksaa käteisen lisäksi mm. seuraavilla etuuksilla: Edenred mobiili, Virike-setelit, Epassi mobiili, Tyky-setelit, Smartum Pay ja Smartum-setelit

Onko teillä postituslistaa?

Jätä nimesi alla olevan linkin kautta tietokantaamme. Jatkossa saat noin noin neljä kertaa vuodessa tiedotteita Fuskaajien järjestämistä tanssiaiheisista tapahtumista. Lisäksi kerromme tiedotteissamme yhteistyökumppaneidemme tapahtumista valikoidusti.

Listalta on helppo poistua vastaamalla listalta tulleeseen viestiin. Sähköpostiosoitteita käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisten henkilöiden käyttöön.

Mitä tarkoittaa tasoryhmä?

Kun kurssi-ilmoituksissa mainitaan tasoryhmä, sillä viitataan tulevan kurssin opetuksellisiin raameihin. Yleisesti puhumme alkeista, alkeisjatkosta, jatkosta ja konkareista. Me emme kykene määrittämään kenenkään varsinaista tasoryhmää, vaan henkilön on arvioitava se itse seuraavalta pohjalta:

Alkeistaso:

Alkeistasolla opitaan eri tanssilajien perustekniikkaa ja ensimmäiset kuviot. Alkeisryhmät on tarkoitettu pääasiassa tanssitaivaltaan aloitteleville tanssijoille. Suosittelemme alkeiskurssia myös kaikille niille, jotka haluavat kertailla perusasioita rauhallisesti edeten. Alkeiskurssit etenevät ryhmän ehdoilla.

Alkeisjatko:

Alkeisjatkotasolla opeteltavan tanssilajin perusaskel on jo tuttu. Perustekniikkaa vahvistetaan, opitaan uusia kuvioita ja harjoitellaan entistä sujuvampaa vientiä ja seuraamista.

Keskitaso:

Keskitasolla perusaskel hallitaan jo hyvin. Lajinomainen tanssitekniikka on tuttua, ja tanssikilometrejä on kertynyt paljon. Keskitason tunneilla ohjaajat kiinnittävät yhä huomiota tanssitekniikkaan sekä lajinomaisella että yleisellä tasolla.

Jatkotaso:

Jatkotasolla perusaskel hallitaan hyvin, ja lisäksi sitä kyetään myös varioimaan. Tällä tasolla kuvioiden omatoiminen ketjuttaminen on luonnollista. Jatkotason tunneilla teemat saattavat olla hyvin monipuolisia, varsin haastavia ja detailjeihin takertuvia. Yhä edelleen ohjaajat kiinnittävät huomiota tanssitekniikkaan sekä lajinomaisella että yleisellä tasolla.

Voinko osallistua kurssille ilman paria?

Voit tulla kursseillemme ilman paria. Jos kuitenkin oma pari kurssille on välttämätön, siitä ilmoitetaan erikseen kurssi-ilmoituksessa. Omalla parilla ei tässä yhteydessä tarkoiteta omaa puolisoa. Omalla parilla tavoitellaan kurssille tasapareja.

Yleensä ohjaajamme pyrkivät teettämään parinvaihtoja mahdollisimman usein. Tanssiparia vaihtamalla saavutamme monia etuja: viejien ja seuraajien taidot kehittyvät, ja samalla opitaan lavoilla niin keskeistä sosiaalista kanssakäymistä.

Miten ilmoittaudun kurssille?

Etukäteisilmoittautumista ei ole, ellei sitä kurssiesittelyssä ole erikseen pyydetty.

Pyydämme kuitenkin, että saapuisit kurssipaikalle hyvissä ajoin etukäteen. Osallistumismaksujen ja ilmoittautumislomakkeiden täyttäminen ottaa oman aikansa, kun kyseessä on kymmeniä henkilöitä.

Miten liityn jäseneksi?

Katso ohjeet tältä sivulta.

Fuskaajat ry

Liity postituslistalle